اطلاعیه نکات مهم پایگاه تابستان

با سلام و درود فراوان 🌷
احتراما به اطلاع می رساند:اولیاء ارجمند و دختران نازنین جهت حضور در کلاسهای پایگاه تابستان حتما به نکات مطروحه در ذیل دقت نمایند.
ساعت پایان کلاسها و خروج دانش آموزان از مدرسه ساعت ۱۳.۴۵ می باشد.
مورد تاکید است کلیه دختران عزیزمان جهت حضور در مدرسه از لباس فرم استفاده نمایند.

دانش آموزان پایه هفتم قبل از دریافت لباس فرم مدرسه، حتما با لباس فرم سال گذشته و یا مقنعه و مانتو جلو بسته در دبیرستان حاضر شوند.

مورد تاکید است دانش آموزان گرامی با ظاهری متناسب با فضای فرهنگی و آموزشی در مدرسه حاضر شوند (استفاده از زیور آلات ، لاک ژل و کاشت ناخن، رنگ مو و پیرسینگ خارج از قوانین آموزشی و انظباطی دبیرستان است.)

اولیاء گرامی در صورت غیبت فرزندشان، مراتب امر را قبل از ساعت ۹ به اطلاع دبیرستان برسانند.
شماره تلفن های دبیرستان در تمام ایام هفته از شنبه تا چهارشنبه بجز ساعتهای زنگ تفریح از ساعت ۷.۳۰ الی ۱۴.۲۰، جهت ارتباط اولیاء گرامی با مسئولین مدرسه پاسخگو خواهد بود.
۰۲۱۴۴۹۲۵۹۰۳

۰۲۱۴۴۹۲۵۹۰۷
هنگام زنگهای تفریح ، کادر دبیرستان در میان دانش آموزان هستند و امکان پاسخگویی به تلفن ها فراهم نمی باشد.
صبحها ورود دانش آموزان به مدرسه صرفا از درب اصلی واقع در خیابان ندوشن خواهد بود ؛ خروج دانش آموزان پایه هفتم و نهم از درب خیابان ندوشن و دانش آموزان پایه هشتم از درب کوچه بنفشه هشتم انجام خواهد شد.
از اولیاء گرامی خواهشمندیم هنگام خروج دانش آموزان ،جهت پیشگیری از ایجاد ترافیک و ازدحام در مقابل درب مدرسه، لطفا خوردو خود را در فاصله مناسب از مدرسه پارک نموده و با مراجعه به مسئول مربوطه نسبت به خروج فرزندشان اقدام نمایند.

روزگارتان به نیکی و ایام بکام

مدیریت دبیرستان اندیشه پارسیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *